درباره ما

دکوراسیون داخلی با استفاده از کاشی تزیینی: شاید برایتان جالب باشد بدانید که کاشی تزیینی به تنهایی قادر به ایجاد تغییرات بی نظیر در دکوراسیون و دیزاین محیط شما می باشد. تغییراتی شگرف که می تواند منزل تان را به منزلی رویایی تبدیل نماید.

شاید همین ویژگی کاشی های تزیینی سبب می گردد تا از آن ها تحت عنوان کاشی هایی تلفیقی، از صنعت و هنر نام برده شود.

بدیهی است که کاشی کاری و استفاده از کاشی های تزیینی گوناگون راه کاری برای دکوراسیون های آشپزخانه، حمام و سرویس ها می باشند. از این رو بیشترین کاربرد و استفاده از کاشی های تزیینی در جلوه بخشیدن به بخشی از ظاهر دکوراسیون داخلی شما می باشد.

کاشی تزیینی دیزاینی موثر در حمام

اگر چه کاشی تزیینی با طرح ها و رنگ های متنوعی همراه می باشد اما جالب است بدانید در صورت انتخابی هوشمندانه و استفاده از تناژ های مکمل برای دیزاین حمام و حتی سرویس های بهداشتی، نتیجه کار بی نظیر و شگفت انگیز خواهد بود.

زیرا استفاده از ترکیب رنگ ها و طرح های مختلف، با در نظر گرفتن متراژ محیط علاوه بر آن که سبکی منحصر به فرد را به همراه خواهد داشت، موجب بزرگ تر نشان دادن محیط نیز می شود.

کاشی تزئینی دیزاینی موثر در آشپزخانه

بدون شک آشپزخانه یکی دیگر از محیط هایی می باشد که روزانه بیشترین زمان افراد، خصوصا خانم ها در آن سپری می شود. محیطی که لازمه آن داشتن احساس آرامش می باشد.

از این رو داشتن آشپزخانه ای گرم و دلباز خواسته هر شخصی می باشد. زیرا دکوراسیون، رنگ ها، بافت و حتی نحوه چینش آشپزخانه تا حدودی بیانگر سلیقه و روحیات افراد می باشد. ایجاد احساس هماهنگی و یک پارچگی مهم ترین عنصر در داشتن آشپزخانه ای گرم و صمیمی می باشد.

همان طوری که می دانید علاوه بر کابینت ها، استفاده از کاشی تزیینی در آشپزخانه جلوه ای ویژه و خاص به محیط می بخشد. کاشی هایی که بسته به معماری محیط و طراحی مورد نظر برای چیدمان آن به صورت تکی و یا ردیفی چیده می شوند.

کاشی هایی که قابل نصب و استفاده بر روی دیوار ها، پیش خان ها، پس زمینه ها و اناواع کف های ورودی با هر نوع سبکی می باشند. از این رو امروزه استفاده از انواع کاشی کتینگی در دیزاین و طراحی های داخلی از اهمیت چشمگیری برخوردار می باشد.

کاشی کتینگی چیست؟

کاشی کتینگی در شمار انواع کاشی تزیینی قرار دارد. کاشی هایی که از نقشی موثر در تغییرات دکوراسیون و ظواهر منازل برخوردار می باشند. کاشی هایی که امروزه با تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی همراه می باشند و از این رو تا حدودی انتخاب را برایتان سخت و دشوار می سازد.

در واقع مهم ترین ویژگی کاشی کتینگی مقاومت بالا و طیف های طلایی و نقره ای آن می باشد. کاشی هایی که امروزه شاهد سایز های بسیار ریز و بسیار بزرگ آن ها می باشیم.

کاشی هایی که بسته به سایزشان قابل استفاده بر روی دیوار ها و یا فضا های خالی میان کابینت ها و کمد ها می باشند و با استفاده از فیتیله های مخصوص، نمایی ویژه را برایتان به ارمغان می آورند.

فیتیله چیست؟

شاید با شنیدن فیتیله این سوال برایتان مطرح شود که منظور از فیتیله چیست؟
جالب است بدانید منظور از فیتیله همان نوار هایی می باشد که در میان کاشی ها تزیینی استفاده می شوند و موجب دو چندان شدن نمای محیط می شوند. در واقع فیتیله باعث ست کردن و یکپارچه نشان دادن ترکیب کاشی های تزیینی می شوند.

فیتیله هایی که حاصل استفاده از آن ها در دیزاین ها داخلی، شیک و زیبا نشان دادن محیط شما می باشد.