درباره ما

برگزاری نمایشگاه کاشی و سرامیک چین Ceramics China 2017

نمایشگاه کاشی و سرامیک چین Ceramics China 2017 از ۱۱ تا ۱۴ خرداد ۹۶ در مرکز بین المللی نمایشگاه و همایش گوانگجو (CIEFC) برگزار می شود .

نمایشگاه کاشی و سرامیک چین با حدود ۳۰۰ سال سابقه، به یک نمایشگاه پیشرو برای تجهیزات و مصالح کاشی و سرامیک در جهان تبدیل شده است.

این رویداد یک نمایشگاه ایده آل برای تبلیغ و معرفی شرکت و محصولات شما به تعداد زیادی از مشتریان و نمایندگانی به شمار می رود که از سراسر آسیا، خاور میانه، آفریقا، و حتی آمریکای جنوبی در آنجا حضور می یابند و توجه زیادی به محصولات شما نشان خواهند داد. شما به عنوان یک غرفه دار، خود را درمیان جمعیت و کاملا درگیر با نمایشگاه خواهید یافت. سبک و سیاق بازدیدکنندگان، فضای پیشرفت بیشتری را نشان داده و تقاضای بازار زیادی را نوید می دهد. شما می توانید تمامی گروه های هدف خود را زیر یک سقف در نمایشگاه کاشی و سرامیک چین ملاقات کنید.

این نمایشگاه بعنوان بزرگترین و برجسته ترین نمایشگاه جهان در صنعت کاشی و سرامیک، آخرین و مهمترین فناوری های تولید و پردازش کاشی و سرامیک، تجهیزات، مواد خام، رنگ و لعاب، قطعات دستگاه ها، قالب ها، ابزار، و محصولات ابتکاری کاشی و سرامیک، را گرد هم می آورد و روند توسعه صنعت جهانی کاشی و سرامیک را پیش می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *