درباره ما

اعضای جدید انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک

با برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور در صبح امروز مورخ یازدهم دی ماه ۱۳۹۵ ترکیب هیات مدیره جدید انجمن مشخص شد.

در این لیست به ترتیب آقای مهندس محمد روشنفکر با ۶۵ رای، آقای رامین حسن زاده با ۶۳ رای، آقای غلامحسین مهدوی با ۵۷ رای، آقای نصرالله شریف فرد با ۵۴ رای، آقای محمد جواد برازجانی با ۴۷ رای، آقای علی اکبر کارگر شریف با ۴۵ رای، آقای حمیدرضا هوشیاری با ۴۵ رای، آقای محمدتقی خالقیه با ۳۹ رای، آقای محمدحسین فرشادپور با ۳۶ رای، آقای مسعود مجنون با ۳۵ رای، آقای سید کمال محسنی با ۳۳ رای به ترتیب نفرات اول تا یازدهم منتخب انجمن برای هیات مدیره بودند.

هم چنین آقای جمال شاه محمدی با ۳۱ رای، علی اصغر آهنی ها با ۳۰ رای و آقای محمد خیاط با ۳۰ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

آرای بعدی در این انتخابات آقای مرتضی صفدری زاده با ۲۶ رای، آقای حسین علی فلاح با ۲۱ رای، آقای جعفر فلاح تفتی با ۲۱ رای، آقای جمال زارع شاهی با ۲۰ رای و آقای ابولقاسم رمضانی زاده با ۱۶ رای بودند.

بدین ترتیب از هیات مدیره قبلی انجمن تنها آقای کریم نژاد در لیست جدید حضور ندارند و آقایان هوشیاری و مجنون به عنوان اعضای جدید در هیات مدیره حضور خواهند داشت و مابقی افراد هیات مدیره از اعضای قبلی هیات مدیره انجمن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *