درباره ما

برگزاری نمایشگاه سنگ، سرامیک و کاشی در اربیل عراق

نمایشگاه سنگ ،سرامیک، کاشی و ماشین آلات اربیل بزرگترین نمایشگاه در صنعت سنگ در منطقه کردستان عراق است که طیف گسترده ای از سنگ های طبیعی، محصولات جانبی و خدمات را به صورت جامع به نمایش می گذارد. 

این نمایشگاه یک فرصت برای خریداران و فروشندگان محصولات سنگ و خدمات از سراسر جهان است، تا به سرچشمه ای شگفت انگیز از آخرین فن آوری ها، نوآوری ها و تکنیک ها دست یابند. در طول سال های گذشته، تغییرات در عراق و خاورمیانه فرصت های بهره وری و سرمایه گذاری عظیمی را برای جوامع تجاری بین المللی ایجاد کرده اند.

دولت عراق قوانین مختلفی را برای ترویج سرمایه گذاری خارجی وضع کرده است. افزایش پتانسیل بالقوه بازارهای عراق، فرصت های سودآور و جذابی را برای کارآفرینان از سراسر جهان ایجاد می کند. تمایلات گسترده برای ساخت و ساز در عراق، تجارتی سودآور و گسترده برای تامین مواد خام و آماده ی استفاده در عراق ایجاد کرده است.

با توجه به این موضوع و به منظور تحقق این ضرورت، M&T همراه با گروه نمایشگاهی پیرامید، بستری برای شرکت های بین المللی که به دنبال اثبات توانایی های خود و درگیر اقتصاد در حال رشد سریع عراق اند، فراهم کرده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *